دارم میبینم


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

دارم نابودی عشقمو میبینم پیش چشمام داره آب میشه میمیره

دیگه دنیا برام غمگینو بی روحه بدون تو دلم آروم نمیگیره

دارم میبینم از دست رفتن عشقو دارم مرگ شبو رویارو میبینم

تو دستای تو بود نبض منو عشقم دارم دلتنگی فرداتو میبینم

می تونستی بمونی عاشقم باشی مثل من /من همیشه عاشقت بودم

تو از بالا منو می دیدی اما من از اعماق ریشه عاشقت بودم

دارم نابودی دنیامو میبینم آخه عشق منو رویای من بودی

دارم می لرزم از گریه از این ماتم نفهمیدی همه دنیای من بودی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
پنج شنبه 8 فروردين 1392| 9:2 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§